İş

Ekmob, şirketleri haftada 1 gün kurtarıyor

Firmaların satış sürecini hızlandıran taşınabilir bir uygulama olan Ekmob SFA (Sales Force Automation), kurumlar için yüzde 40’a varan verimlilik artışı sağlıyor. Ekmob SFA sayesinde her satıcı haftada 8 saat tasarruf ediyor. Bu sayede kurumlar hem karbon emisyonlarını azaltmakta hem de haftada bir gün çalışma verimliliği kazanmaktadır.

Satış ekibi otomasyon şirketi Ekmob, grupların verimliliğini artırırken satış yönetimi süreçlerinde yeni bir kültür oluşturuyor. Ekmob SFA (Satış Gücü Otomasyonu) uygulaması ile kurumlar yüzde 40’a varan verimlilik artışı sağlıyor. Ekmob SFA sayesinde her satıcı haftada 8 saat zamandan tasarruf ederken, kurumlar hem karbon salınımını azaltıyor hem de haftada 1 iş günü kazandırıyor.

Firmaların satış sürecini hızlandıran ve temsilcilerin görevlerini otomatikleştiren taşınabilir bir uygulama olan Ekmob SFA, her geçen gün kurumların ve satış gruplarının hayatına daha fazla giriyor. Satış süreçlerini hızlandırırken, kayıt bilgileri ve kayıtlı bilgilere kolay erişim avantajını da sunar. Ziyaretlerin hazırlanmasından, satış sırasında alınan notlara ve raporlamaya kadar satış elemanlarının tekrar eden çalışmalarını otomatikleştirmeye yardımcı olan Ekmob SFA, sahada misyon sahibi satış gruplarının bilgi kalitesini yüzde 50 artırıyor.

Satışa dönüşen işi yüzde 25 artırıyor

Ekmob SFA kullanan satış gruplarının daha doğru planlama ile müşterilerle geçirdikleri zamanı azalttığını belirten, Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Bu satış gücü otomasyon yazılımı ile satış ekipleri haftada 1 gün (8 saat) zamandan ve iş verimliliğinden tasarruf edebiliyor. Ekmob SFA ile satışa hizmet veren aktivite sayısı da yüzde 25 artıyor.”

Artan maliyetler nedeniyle satış ekibi olan şirketler için satış gücü otomasyonunun son derece değerli hale geldiğini belirten Şener, “Kurumlar kullanılan otomasyon sayesinde müşterileriyle daha etkin iletişim kuruyor. Doğru müşteriye hitap ederek satış hacmini arttırır. Bunu yaparken daha az seyahat ediyor ve satışla ilgili maliyetlerini yüzde 20’den fazla azaltıyor. Bu avantajla da her yıl satış faaliyetlerini daha sürdürülebilir hale getiriyor.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu